31.3.2025
Společnost Správa sportovních a rekreačních zařízení Havířov p.o. potřebovala nahradit papírovou evidenci a decentralizované objednávání efektivním skladovým systémem. Organizace spravující přes 15 sportovních středisek vykazuje roční obrat 140 milionů korun.
Před zavedením nového systému byla situace v havířově zančně komplikovaná. Jak popisuje Ivan Sluštík, ředitel SALSO, každé sportoviště si objednávalo veškerý materiál a služby samostatně: "Chyběl přehled o aktuální spotřebě, sklad pouze přijímal a odbavoval faktury tak, jak přicházely. Evidenci nakoupených položek vedl zpětně na papírových kartách."
Takový proces byl samozřejmě nejen neefektivní, ale i časově naáročný a plný chyb. Každé sportoviště malo volnost v objednávkách, což vedlo k mnoha nejasnostem. Proto se SSRZ Havířov rozhodla objednávky centraliizovat a vše zjednodušit.
Zavedením SALSOWMS přináší zásadní změnu v přístupu ke správě materiálů a k objednávkám. Systém WMS (Warehouse Managemnet System) totiž zajišťuje centralizovanou správu materiálů, automatizaci nákupních procesů a integraci s ekonomickou strukturou organizace. Systém umožní efektní správu objendávek a sníží počet manuálních úkonů. Přispěje tak k větší přehlednosti a minimalizaci chyb. Webová platforma zajistí snadný přístup k datům, což znamneá rychlejší a efektivnější komunikaci mezi středisky a centrálním skladem.
Implementace SALSOWMS přinesla několik výhod:
Celý projekt trval cca 3 měsíce.